Güncel

Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti

sonpaylasim (Son Paylaşım) 04 Şubat 2017 Tarihinde 12:17 Saatinde Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti 594 beğenme, 2106 gönderi, 75626 takipçi ve 1070 kişiyi takip ediyor.

Son Paylaşım 04 Şubat 2017 Tarihinde 12:17 Saatinde Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti Son Bölüm Full Hd Finali programı/dizisinin yorumlarını ve özetini Youtube Tek Parça izleyin ve seyredin.

12 yıl aranın ardından yeniden sahneye dönen Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti.
Tanınan isimlerin de geldiği gösteriye damgasını ise sanatçı Sezen Aksu vurdu. Otoparktan gösterimin olduğu salona girmek isteyen Sezen Aksu, VIP mibibüsüyle otoparka girdi ancak basın mensuplarının ilgisini görünce bir süre aracından inmedi. Organizason şirketinin gazetecileri kapıdan uzaklaştırmaları gerektiğini söyleyen ve sitem eden Minik Serçe, gösterimi izlemeden evine döndü.

YILMAZ ERDOĞAN’IN MORALİ BOZULDU

Yaşanan olayı sahneye çıkmadan önce öğrenen Yılmaz Erdoğan’ın bu nedenle moralinin bir hayli bozulduğu belirtilirken, organizasyon şirketinin de Sezen Aksu’yu arayarak ikna etmeye çalıştığı ancak başaramadı. @yilmaz.erdogan #sonpaylasim #sezenaksu

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • asinte Sezen Aksu ne olmus oyle ???
  • _aysegul763_slv @asinte fazla paradan
  • zeynm__ Yılmaz efendinin filmleri tutmayınca tiyatroya dönüş yaptı inşallah ordanda beş lira kazanamassın pkk seviciler mahsunda sahnelere dönüş yapar kolay para kazanma devri bitti millet ne olduğunuzu anladı dersinizi veriyo????
  • eserwest20174 Buyrun
  • aybike2017 Sacma komik kaprisler, ayip!!!
  • _ayten_ylmz_ Gt
  • handan.kkaya korkunc sezen aksu
  • asiyetinc İki hain hiç sevmem ikisinide
  • altin_kaplama_taki_dunyasi Takip edin hanımlar?
  • demet.isler O vip arabalara seni halk bindirdi..ne var yani gazetelecilerle iki laf etsen..incilerin de dokulur..kibirin manası yokk..
  • asiyetinc Bu vatana sorun bakalım Ne yapmışlar hiç bir şehit ailesini arayıp bulup bir yardım yapmışmı acaba bu ikisi pisliğin TEK’i ikiside ?
  • asiyetinc Hain serçe bu kadın
  • bbl.z Basin da sanki isteyerek kosuyo pesinden o adamlarin iside o yani bi foto cektrp iki kelime edemiyceksen saygisizsin
  • sevgisengel Kendini ne zannediyo acaba millette ona cok meraklı fetocu kızı.babası fetonun önde gelen okullarının müdürü olurdu.
  • ibrahimtbk_33 Tiplere bak domuz gibi
  • cemile.balci3741 Milletin parasıyla gecınıyorlar milleti beğenmiyorlar nasıl bir ego bu
  • erdogandsemra Bu ne kapris bee …noluyo yani egolular balıkçıdan çıkarken car car konuşuyorlar bunlara değer verenlerde kabahat herkesbiliyor gerçekleri
  • negan_7171 ??
  • sevcob Aman ne önemli
  • aysahhhhhhh @ibrahimtbk_33 ??????
  • sudetekin1 Şu kadın ve şu Adam Hakkı’nda diyeceklerim çok ama helallik almak istemediğim için kötü söz kullanmıyorum❗️Umarım sizin gibiler yok olur gider ülkemden…
  • hamza0738 Kaprisinizde bogulun hainler
  • heidicicek Ne gıcık bir kadın EGO’su dudaklarındaki silikonla denk
  • chanelnev Ermenilerin gosterisi olsaydi kosa kosa giderdi
  • kaktusveteraryumlar Sevgililer gününe özel teraryum hediyeler
  • sselim_gk @chanelnev aynen.
  • officiallychefdeank Ya birakin bu luzumsuz insanlari, gazeteciler boyle para kazaniyor, ekmek parasi icin ugrasiyorlar, ne var iki resmini cekse yardimci olsan, bunlar simarik insanlar. gazeteciler olmasaydi meshur olabilirmiydi acaba.
  • burcuduruuu İzlemeye gönlü yokmusssss bahane aramış çekilecek bi hali kalmamış cikamiyo gazetecilerin onune
  • yldz_hmo Sezen Aksu yamulmuş galiba eee artik vucut silikon kaldirmiyor para bile bunlara fayda etmiyo şaka bi yana harbi korktum ne olmuş bu kadina???
  • kaderhiraync Görseler ne olur anlamadım konuşmadan geçersin kaprisleri hiç anlamam hepimz insanız
  • sema_topan Haydaaa
  • makeupseverim Nolmus gazeteciler ordaysa sen ünlü birisin zaten, nedir bu kaprisleriniz?? Bitmedi gitti ne zannediyor acaba kendini alt tarafı insansın herkes kadar!!!
  • kubrabali Atatürk havalimanı saldırısının ertesi günü pkk bayrağı renginde elbisesiyle sahneye çıkan sezen aksu zaten sıfır benim gözümde…
  • denizderyaert Bencede buyuk kapris izlemesse izlemesin insanlar kendini çok onemsiyor ?
  • gunesim_ayim2714 Sezen demeyinde ne derseniz deyin.2yil once ankara konserin biletli gittimiz konserde resmen saka gibi 2 sarki soyleyip anakrada tanistigi yeni bi grubu tanitiyriummsizlere dedi.1sarki soledi grup 2 soledi 3soledi ve o kadar rak tarzi bi konserki hani alaka yok sezen aksunun parcalarla kafa beyim kalmadi…salomda herkes yuhaladi.bu cikti ankara seyirci bole yapmaz ama dedi.bizde seni dinleme geldik o gribi dgl dedik.1yil sonrada sahneleri birakmis..inanin sezen aksuya giden o bilet parasini zehir zikkim olsun eger okursan sezen yaptigin terbiyesizlik aklima gelirmi bilmem ama coka yip ettin ankara seyircisine
  • zeliha4088 kapris ve ego tavan yapmış
  • perimasali84 Cehenneme gitsin pkkli !!!
  • bayramincicegi Bu nedir ya 5 yaşındaki çocuk hareketleri gbi
  • makeupseverim Zaten cehenneme gidecek babası fetöcü kendi PKK’lı her türlü terörist! ! Bi de utanmadan bitmez tükenmez kaprisleri var, kendini ne saniyor sevimsizz? @perimasali84

2 Yorumlar

  • Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti Güncel Ankara merkezden ben SELİN NAS. Slm sayfan yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 05-06-2017 21:17:57 harika ötesi.

  • Yılmaz Erdoğan’ın ‘Münaşaka’ isimli gösterimi geçtiğimiz gün Maslak Uniq İstanbul’da gerçekleşti Güncel Van merkezden ben BENGÜ BİÇER. selam arkadaşlar web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 22-06-2017 03:28:23 harika ötesi.

Yorum bırak