Evleneceksen Gel

Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı!

evleneceksengelresmi (Evleneceksen Gel) 18 Ocak 2017 Tarihinde 11:35 Saatinde Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! 2129 beğenme, 2672 gönderi, 289940 takipçi ve 4 kişiyi takip ediyor.

Evleneceksen Gel 18 Ocak 2017 Tarihinde 11:35 Saatinde Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Son Bölüm Full Hd Finali programı/dizisinin yorumlarını ve özetini Youtube Tek Parça izleyin ve seyredin.

Solmaz nurullah ne oldu,solmaz ve nurullah birleşecek mi,nurullah ve cansel,nurullah cansel ne oldu,nurullah canselden neden ayrıldı,nurullah cansel ayrıldı mı,? Tüm bu soruların cevabı haberimizde.

Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Nurullah ve Cansel’in Ortaköy’deki kumpir keyfi! Az sonra Evleneceksen Gel’de! #evleneceksengel #showtv #sedasayan #ugurarslan

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • seher.6 Aferin nurullah cansel cok guzel devam edin
  • hesen8739 ALLAH MUTLU ETSIN? YAKISIYORLAR ?
  • thesolkaan Çok yakışmışlar ??
  • eliifkynrc Cok yakismislarrr
  • havva.bso Çok yakıiıyorlar
  • sh_reyhan @somayeh_aghaeiii کااااان یه کاره تا دید سولماز گفت من منتظر خواستگارمم از صندلی بغل فاطما بلند شد خیلی تابلوووو و زشت گفت من از فاطما الکتریک نگرفتم منم منتظر خواستگارامم !!! انقدر دلم واسه فاطما سوووخت !! وای از سولماز متنفرمممم
  • masoumehnarvani زياد خوشگل نيست خدا را شكر بره kaansolmaz????????
  • meley0199 Inada yapiyor
  • tanriverdiserap Solmaz nurullahi mahvettin inş sende mutlu olamazsın
  • nuray_esgerova5 Cansel Nurullaha yakiwmiyor
  • gunay_255 Yoluna devam et Nurullah solmaz seni hak etmiyor
  • arezo4493 Nurullah Harrrrrrrryk sn
  • nuray_esgerova5 Nurullah Canselle mutlu olmuyacag
  • somayeh_aghaeiii @sh_reyhanوایی نگو منم از سولماز متنفرم با اون رقصای مسخرش اصلا هم بلد نیس برقصه نمیدونم از چیه این دختره هرزه خوششون میاد
  • melisaslansila Nurullah solmaza solmaz nurullaha yakışıyor gerisi boooşş
  • melisaslansila @thesolkaan evet kaanla nevinde cok yakışıyorlar??????
  • yasminy2 Bir tutturamadilar
  • sh_reyhan @somayeh_aghaeiii من اسمشو هرزه نمیزارم ، زیادی بچه اس خیییلی بچه اس تقصیر کارگردانه که انقدر ازش حمایت کرده ، به نظرم همه اینااا فیلمه !!!
  • gulcan_34_ ??
  • bana_takilma_evden_atilma Yasayin bana brak bu solmazii
  • nurulllah_fan Oleyy bee
  • nurulllah_fan ??
  • bana_takilma_evden_atilma Ep oynuyor sent len
  • safiye434344 Hayir ya olamaz solmaz nurullah
  • gizem.uzra Sevgi okadar cabuk bitmiyor tabikide solmazın sevgisi hemen bitmez bitemez nurullahta bi yol çizmeye çalışıyor bişeyler yapıp solmazı unutmaya ne kadar unutmak istesede hep solmaz kalbinin en güzel yerinde gönül isterki solnur tabikide bunu zamanla görücez
  • asen6086 Super sinis
  • nora.alexandrova1 Masallah cok yakasyorsunus ?
  • sevdafarokhzad Nurulah talibin guzel kiz namertsin birdaha solmaza donersen
  • sevdafarokhzad Solmazin sevgisi yalan inanmiyorum, ne sana geliyor, nede birakiyor .hep suçlu çikariyor
  • gizem.uzra Sende o kızın duygularınla oynarsan kaan dan ne farkın kalır nurullah bekle çekil bi kenara bekle
  • g_javik Solmazi artik brak teza hayat başla
  • atila65.5.02 Nurullah:insanlar artik solmazdan bikdilar.yorum yapiyorlar.sen solmazi birak.çunku solmaz şimarik ve sevgi bilmeyen birisi
  • mirelaaass @mrs_sussiiiii
  • zohreh.fi54iran_tehran سولمازبانمکه من دوسش دارم رقصشم عالیه
  • 7_1_7_1_7_1_7_1 کجاش عالیه؟؟؟؟

En Son Arananlar:

25 Yorumlar

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Slm sayfanız harbiden iyi, face de paylaştım

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Slm siten vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Slm web siteniz vallaha hayran edici, twitter da paylaştım

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Merhaba siteniz inanki çok hoşuma gitti, tebrikler

  • ALİ KAYABAŞI Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! evleneceksengelresmi izledi.

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Slm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  • Şırnak merkezden ben BERKE BAYRAK. Selamın aleyküm siten vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım 02-06-2017 01:53:06

  • DURSUN DAYI Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! evleneceksengelresmi izledi.

  • GÜNEY ATAOĞLU Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! evleneceksengelresmi izledi.

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Evleneceksen Gel Kahramanmaraş merkezden ben REHA RIŞVANLI. Selam siten gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-06-2017 14:39:26 harika ötesi.

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! selamun aleyküm paylaşım vallaha çok iyi, tebrikler

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Merhaba siteniz valla güzel, twitter da paylaştım

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! ne zaman çarşamba gününde SUNA HELVACIOĞLU seyredin.

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Slm bu web sitesi inanki hoşuma gitti, saolun

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Evleneceksen Gel Şırnak merkezden ben FİRDEVS DELEN. Slm paylaşım vallaha mükemmel, face de paylaştım 15-08-2017 01:04:38 harika ötesi.

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! ne zaman perşembe gününde TUNAHAN KARAKOÇ seyredin.

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  • Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Evleneceksen Gel Mardin merkezden ben ADA KASAP. selamun aleyküm sayfa inanki çok güzel, tebrikler 25-01-2018 14:30:15 harika ötesi.

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! selam arkadaşlar paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  • Rize merkezden ben YÜKSEL SARITAŞ. Slm web siten harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım 28-01-2018 01:14:24

  • evleneceksengelresmi Solmaz’ı solduran Nurullah, Cansel’le canlandı! Selamlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, saolun

Yorum bırak