Evleneceksen Gel

Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü!

evleneceksengelresmi (Evleneceksen Gel) 16 Ocak 2017 Tarihinde 14:09 Saatinde Solmaz kaan ve nurullah yine kördügüme döndü evleneceksengel haberini 8317 beğenme, 2672 gönderi, 289940 takipçi ve 4 kişiyi takip ediyor.Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Solmaz ve kaan son durum ne? Solmaz ve kaan neye karar verdiler? solmaz ve nurullah ne zaman evlenecek tüm bu detaylar ve yorumlar haberimizde.

Evleneceksen Gel 16 Ocak 2017 Tarihinde 14:09 Saatinde Solmaz kaan ve nurullah yine kordugume dondu evleneceksengel BPVBtbmgLck Son Bölüm Full Hd Finali programı/dizisinin yorumlarını ve özetini Youtube Tek Parça izleyin ve seyredin.Solmaz ve kaan neye karar verdiler,solmaz ve nurullah ne zaman evlenecek, Solmaz ve kaan son durum ne? Solmaz ve kaan ayrıldılar mı tüm detaylar burada.

Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! #evleneceksengel

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • ayhan43erha Fatma yanını terk etti kaan arkasından gitti
  • miss_aloneee Bikdik ???
  • varlgn_olay_yoklugun_koyar Lutfen kaan solmaz barışın
  • chewwbeer solmaz nurullah ve kaanla evlensin hic farketmez nasil olsa bu sapik cagdas insanlar üclu evlilegede alistirsinlar milleti sahtekarlar kotu ornekten badka bir sey degil merak etmeyin evlilikte solmaz ikisinide idare eder sikinti olmaz
  • kubrainal38 Artık erkekler de izliyor ? baya meşhur oldular
  • gizemce05 Alayı zir deli
  • hanifesgllm Köpekler gene dalaşıyor bır lancık köpek icin ha ha ha reziller
  • hanifesgllm Kaanda nurullahta alsın solmazı gitsinlet aralarında yatırırlar başka türlü olmicak bu kancıkta kararını veremiyo zahten ikisinide alsın gitsin bunlar icin hic fark etmez
  • ilyas7256 DÜRÜST BI BAYANLA TANISMAK İSTİYORUM
  • rabiizadi Fakat Kaan ve solmaz başkasi boş
  • rabiizadi Fatma sanda aralarna girmekten otunmiyurmosun çik git aradan kaan.solmaz❤
  • elay_oktay Bu iş çok uzadı ya resmen diziya döndu bu dizidan çok sıkıldım?
  • zeynep.efe57 Artık sıkdiniz sizin yüzünüze artık izlemeyi bıraktım kanalı bu Sedad reytik yapsın diye bunlarla yüz göz oluyo sizi görmek istemiyorum??
  • firsattdunyasi ??EN UCUZ SAYFA BURDA
  • feritmammadli Seda hanim sosyal medyayi beyenmiyo konuwduqunda..ama durmadan resimler paylawiyollar reytinq yiqmaya..qinaqa geldik bu okuz nurullah elinden yeterdaaa..adamin boy boy resimleri videolari ne zamana kadar gormezden geleceksiniz?
  • nurtendurkut1981 Ay nurullahh kari gibi konusuyonn birak solmazi ve kanni mutlu olsunlar.aralarini sen bozdun.kann sende solmazin besinden git nurullaha firsat verm
  • fatmadelisi01 Kara kedi fatma
  • mayam_hacibektasoglu Solmaz evlenmeye gelmedi Babası söyledi o gün benim kızım para kazanmaya geldi okadar ?
  • hojjat.yalniz Merheba.ben hojjat.iranliyim.solmazi çok seviyorum talibim.eger kabul ederse gelecem.27yaşindayim.kan ve nurullah solmazı anlamaz.ben çok seviorum onu♥♥♥♥♥
  • yildizatella Rezilsiniz gidin artık şurdan
  • songul4021 Ya yeter artik seda abla hakkatdan solmaz kendinden nefret etdiryor bu kadarda olmaz lütfen biraz ara verin ya her gün aynı şey başkalarının hakkini alyor bu solmaz
  • leyla.bahram بسه دیگه خجالت آوده این همه فیلم بازی کردن .
  • nuri_kaya_27 Usandık yeter
  • akbas_safak Solmaz karar vermesin ikisini birden idare etsin ona yakışır kaşaaaaaaaaaaaaaaar
  • aydahajjian sizdan biktim ya bir senaruyo ya ara verin baska insanlar da guozuksuner
  • nalanlaws Nurullah sende bir gram gurur yok önceden seni severdim şimdi iyice küçüldün gözümde
  • nalanlaws Kaanin ne yaptığı belli değil
  • jbulucu Nurullahin sesi gicik. Konuşmasin itici. Birde içi boş konuşma.Bir soylediği bir söylediği tutmuyor.
  • funddmirdgn Esra eroldaki kalite ve asilliğe bakıyorumda helal diyorum
  • gul.officiall Su kaani reis yakinda baskan yapan fanlar gorusmesi varken solmaz yemege cikan kaan ne efendimis Nurullah diyorsunuz rol da olsa cok sinsi oda cok kizla gorustu eti karda yururen izini beli etirmiyenlerden kaancik )
  • dryas8919 @leyla.bahram واقعا ها کاملا دارن فیلم بازی میکنن مسخره ها
  • aytul24 biktik kordugumunuzden yeter biz kaan solmaz aski istiyoruzzzz

25 Yorumlar

  • evleneceksengelresmi Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Merhabalar web siteniz vallaha mükemmel, tebrikler

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Evleneceksen Gel Sakarya merkezden ben NOYAN KIZILKAYA. Selam web siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım 12-02-2017 20:50:12 harika ötesi.

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Evleneceksen Gel Yozgat merkezden ben DORUKHAN SERT. selamun aleyküm sayfanız valla çok güzel, facebookta paylaştım 13-02-2017 04:09:01 harika ötesi.

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! ne zaman çarşamba gününde ÖNER ARSLANGİRAY seyredin.

  • evleneceksengelresmi Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Slm paylaşımınız cidden dikkat çekici, saolun

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! ne zaman perşembe gününde GÜNEY ATAOĞLU seyredin.

  • ELİF TURHAN Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! evleneceksengelresmi izledi.

  • ESRA ÇABUK Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! evleneceksengelresmi izledi.

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Evleneceksen Gel Çanakkale merkezden ben CEVDET BERBER. Slm paylaşım inanki hoşuma gitti, sağolun 26-05-2017 17:50:47 harika ötesi.

  • Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Selam herkese web siten inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  • evleneceksengelresmi Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Mrb siteniz inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım

  • evleneceksengelresmi Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! Slm web siteniz cidden mükemmel, sağolun

  • DİDAR KAYADİBİ Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! evleneceksengelresmi izledi.

  • evleneceksengelresmi Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha dikkat çekici, saolun

  • SEVİ PÜRSÜNLERİ Solmaz, Kaan ve Nurullah yine kördüğüme döndü! evleneceksengelresmi izledi.

Yorum bırak