Esra Erolda

Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol

Esra Erol’da ATV (@esraerolda_atv) 17 Ocak 2017 Salı 13:47 Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! diyerek açıklamalarda bulundu.
Esra erol atv şenol ile ayşe arasında ne oldu, şenol ayşeye ne dedi,şenol ayşe hakkında ne itiraf etti,şenaol ile ayşe ne oldu,şenol ayşe hakkında itirafı ne oldu.Tüm bu soruların cevabı aşağıdan bulabilirsiniz..
Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol
  • Beğenme sayısı: 322
  • Yorum sayısı: 130

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • haticekalkandere Bu adamdan nefret ediyorum artık gönderin gitsin lütfen dengesiz insanları izlemek zorunda bırakmayın bizi
  • necla5722 Artik gitsin evine bu adam.bıktırdı ??
  • ozbay.ersin Ne sinir bozucu biri
  • hava0701 Şenol abi gitsin
  • reyhanpolat76 Bu adam benim sinirlerini bozuyo bence bu adami gönderin gitsin hele oynayişi beni deli ediyo öne biçim oynamak
  • 62_opel BU ŞENOL HASTAYA NE İŞİ VAR BU PROGRAMDA NEDEN TUTUYIRSUNUZ HALAA????
  • haleh732 Bahar senol hic evlanamasz lar
  • daloglu66 Ya bırakın bu adamı çıkarmayın
  • daloglu66 @hndn7451
  • nuray_deniz313 Allah rizasi icin cikarin su adami locadan evlilige niyeti yok insanlarin zamanini caliyor . Halk oylamasi falan istiyoruz ordan bazi insanlari cikarmamiz gerekiyor .
  • derya.alkan Bu senol güler hanim ı kaçırdı o bayan bakardı buna.ama güler hanima yazık olurdu o zaman
  • daloglu66 Gıcık bı adam erkeklıgımden utanıyorum
  • leylaabbas123 solistlerinizin sesi 0 hic guzel degil ona bir el atsaniz iyi olur @esraerolda_atv
  • beyhan_tosun ya şu adam çıktığında oynamaya başladığı zaman sınır sistemim alt üst oluyor oynamasın ya allah aşkına
  • dilek.yaman.509 Merve ile Mustafa ayrılmış mı ?
  • sinan24erzincan Istemiyoruz artik buadami
  • refiyeozkaya Şu adamı atsınlar şurdan ya bu ne
  • k_ayvaz Bu adama ayar oluyorum
  • aysel.g.caglar Nasıl biri bu ya tipsiz kendini beğenmiş ukala
  • nuranyazici74 Bu Şenolu yuvaya teslim edin baktığınız yeter evlenmeye değil eğlenmeye gelmiş
  • zeynepsari.1 Gittikce uyuz oluyorum buna
  • nadim.dursun.ozmen.58 Şu şenol denen pisliği görmek istemediğimizi belirttikçe gözümüze gözümüze sokuyorsunuzya yazıklar olsun @esraerolda_atv
  • minei98 Birkac gundur yoktu bu sevimsiz ve itici adam ve gozumuz gonlumuz dinlendi. Yine geldi ve huzurumuzu bozdu tipsiz. Umarim toptan gidersin.
  • reisoglufatma Tek kelimeyle gıcıkk bi tipsin?
  • belgin_dedemen Ekranda görüntü kirliliginden baska birsey değil bu adam tam anlamıyla dayaklik
  • ozcalik.yasinn Bu adam olduğu sürece izlememem izlettirmem
  • hcrbzkrt34 Şenol yeeteeeér git artık
  • rashid_mamedov1992 Kari ypili
  • ozlemyilmaz53 @dilek.yaman.509 Evet yayinin başlamasina dakikalar kala ayirilmişlar oh iyi olmus zilli katlak merve ve boynuzlu mustafa ?
  • kurtarici.m Artk cekilmiyo şenol
  • ___deniz_toprak___ Ekran maymunlari şenol meriç bahar merve say say bitmez gina geldi artik bu programi sirf esra erol var diye izliyoruz bazen yoksa hiç bir sekilde bu maymunlar çekilmez
  • nadim.dursun.ozmen.58 @nuray_deniz313 şenol bahar umut mehmet ferdi emine gamzenur bahtiyar alihaydar aklıma gelen şimdilik bunlar

11 Yorumlar

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol ne zaman pazar gününde AYBÜKE ERSOLAK seyredin.

  • Esra Erol’da ATV Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Merhaba sayfa harbiden çok hoşuma gitti, sağolun

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Esra Erolda Muş merkezden ben ÖZLEN MEMİŞOĞLU. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 27-05-2017 06:15:25 harika ötesi.

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Slm web siten harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Esra Erolda Malatya merkezden ben AYDIN BAYAR. Merhaba herkese web siten yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 02-06-2017 04:19:02 harika ötesi.

  • BERKE BAYRAK Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Esra Erol’da ATV izledi.

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Esra Erolda Kırklareli merkezden ben MUTLU ARK. Selamlar siteniz inanki dikkatimi çekti, teşekkürler 23-10-2017 15:10:24 harika ötesi.

  • Esra Erol’da ATV Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Selamın aleyküm sayfa inanki çok iyi, facebookta paylaştım

  • Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol ve Esra Erol’da ATV begendi

  • Esra Erol’da ATV Şenol: Ayşe’nin aklında başka bir isim var! #esraerol Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle mükemmel, saolun

Yorum bırak