Evleneceksen Gel

Romantik çift Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme ne?

evleneceksengelresmi (Evleneceksen Gel) 16 Ocak 2017 Tarihinde 13:10 Saatinde Romantik çift Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme ne? Gülşah ve Samet‘in kararı olumlu mu olumsuz mu? Gülşah ve Samet ne yapacaklar haberinin detayları bu haberimizde 3313 beğenme, 2672 gönderi, 289940 takipçi ve 4 kişiyi takip ediyor.

Evleneceksen Gel 16 Ocak 2017 Tarihinde 13:10 Saatinde Romantik cift gulsah ve samet le ilgili surpriz gelisme guls BPU7h_tAONS Son Bölüm Full Hd Finali programı/dizisinin yorumlarını ve özetini Youtube Tek Parça izleyin ve seyredin.Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme ne,Gülşah ve Samet‘in kararı ne olacak,Gülşah ve Samet ne yapacaklar haberi ve tüm yorumlar burada.

Romantik çift Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme! Gülşah, Samet’in babasıyla tanıştı… #evleneceksengel

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • sinemerinoz Gülşah gibi bi ruhsuzla mi yaşamış ???
  • nurullahsikoffical Romantik samet inşallah mutlu olursun
  • 16yasemin16 Allah aşkına su samet te kendini bisey zannetmeye basladii yok mesaj falan geliyormuş kendini birşey zannetmesinn
  • erkhobi Bebek? nikah? sünnet? sekerleri? 50 adet 40 TL??
  • sarikaya5716 Boş yapmayın yakıştîlar işte çok doğru bisey yaptin samet iyi terçihdi ??
  • sarikaya5716 Boş yapmayın yakıştîlar işte çok doğru bisey yaptin samet iyi terçihdi ??
  • golab_khanom ??????
  • tekuna.tekuna Buda aşık oldu bu kiza
  • diyar_demirim ??
  • ozlem.su.102 Bu kiz tam bi yılan seve seve bunu mu sevdi samet aklına tukurem
  • fatma.kaan.ask Aşk
  • bahar.sepehrzad این دونفر اصلا بهم نمیان پسره خییییلی سرتره
  • tcbahattinyilmaz Iki kasar bir birini bulmus ???
  • atenaassnn Bunlardan evlilik cikar
  • kivircik_1903_ Kiz cirkin erkek yakişikli 😉 @sametocakofficial
  • erkan1338 rabbim sonlarini güzel eylesin
  • hilal_edici Kız bu cirkinlikle özgüven patlaması yaşıyorlar onu geçtim giyinmesini bilmiyorlar gücü yeten varsa gelsin alsın diyor ben gelsem tatlim kesin alirimda ikinizde birbirinizi bulmuşsunuz gerek yok?
  • garosi68972143 ???????
  • gulsahgunes0716 @hilal_edici hayaller hayatlar diyorum sana sadece ?
  • hilal_edici Ayyyyy canım yaaaaa sen gerçekten yanindaki çocuğunda dediği gibi takintiliymissinn bu konuda iyi bisey değil tatlım. Heeee bu arada locada oturupda samet bana inat yapıyor dediğinde çocuğun adamlığını da gördük sana layık ??????
  • oztas_ahu bakalim bunlari ne zaman ayiracaksiniz
  • bilgic_fatos Kız çirkin malesef ??
  • bilgic_fatos Samet samimi gelmiyo r ayrılır iki güne fazla inanma @gulsahgunes0716????
  • atesyildiz Igrenc bi kiz hele nefes alip verisi mikrofonda yankilaniyo yamuk agizli
  • ktugba_ ????
  • ktugba_ Samet daha guzellerine layik
  • houri_aminnejad size mutlulular dilerim
  • sahel_499 Siza mutluglar dilierim
  • davut_kutlu63 İy aksan
  • davut_kutlu63 İy aksamlar arkadas
  • meeldsss samet daha iyilerine layik
  • solmazofficail.24 Samete aciyorum sadece dul bir kadinsn galiba @gulsahgunes0716
  • garosi68972143 ????????
  • turabi_nurullah ❤❤❤❤❤
  • beautyy_25 Vallah sacma bu sametin yaptiklari cok abartilmis ???hic inandirici samimi gelmiyo

3 Yorumlar

  • evleneceksengelresmi Romantik çift Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme ne? Selam paylaşımınız vallaha çok güzel, face de paylaştım

  • Romantik çift Gülşah ve Samet’le ilgili sürpriz gelişme ne? ne zaman salı gününde AYBİKE ÇÖREKCİOĞLU seyredin.

  • Aksaray merkezden ben ESMA YEŞİLYURT. Merhabalar siten cidden hayran edici, sağolun 22-06-2017 14:35:17

Yorum bırak