Esra Erolda

BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol

Esra Erol’da ATV (@esraerolda_atv) 13 Şubat 2017 Pazartesi 15:02 instagram paylaşımı
BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ŞİMDİ ESRA EROL’DA… #esraerol
  • Beğenme sayısı: 89
  • Yorum sayısı: 94

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • sayaraysin Farkında değilmisiniz yaaa
  • sayaraysin Farkında değilmisiniz yaaa
  • zeynep_eymen_yigit Arda umutun ağzını burnunu duzle bea ???
  • zeynep_eymen_yigit Arda umutun ağzını burnunu duzle bea ???
  • a.y.t.ii Yaw şu gerizakılıları alın şurdan ya
  • a.y.t.ii Yaw şu gerizakılıları alın şurdan ya
  • yigit.nigar Bu ne böyleee
  • yigit.nigar Bu ne böyleee
  • 34emrah655 İkiside terk etsin programı
  • 34emrah655 İkiside terk etsin programı
  • iraz_esra Hak ettiniz
  • aladdindogan Teyide
  • servet_hulya_ Yuhh ya ne olduuuuu
  • servet_hulya_ Yuhh ya ne olduuuuu
  • yolchiyeva Ohhh supersin Arda
  • yolchiyeva Ohhh supersin Arda
  • murat35kud Koysaydin yumruğu ŞEREFSİZ e umut + Pamuk siz bir birinize YAKİSİYOR sunuz
  • murat35kud Koysaydin yumruğu ŞEREFSİZ e umut + Pamuk siz bir birinize YAKİSİYOR sunuz
  • esin.3244 Iyi oldu umuta keske yumruk yese
  • esin.3244 Iyi oldu umuta keske yumruk yese
  • vepakarayev32 Umut sen tiyatro oyunyorsu 10sendir bu programdasyn umut git artyk sende gyna geldi
  • vepakarayev32 Umut sen tiyatro oyunyorsu 10sendir bu programdasyn umut git artyk sende gyna geldi
  • solmazcanann Pamukla umut siz hakkızsınız adak olun
  • solmazcanann Pamukla umut siz hakkızsınız adak olun
  • emre_mavi80 O.ç
  • reza_m62 han pamuk ham umut şerfsiz
  • reza_m62 han pamuk ham umut şerfsiz
  • basakoray84 Umut görmek istemiyoruz
  • ik_hau_vanje ? ?
  • ik_hau_vanje ? ?
  • demetseref Umut pamuk coooook yakisiyonuz
  • demetseref Umut pamuk coooook yakisiyonuz
  • _ms.nadif_ @esraerolda_atv esra abla lutfen ya bunlara bi care kilin.rezillikden basqa bi sey deyiller!
  • _ms.nadif_ @esraerolda_atv esra abla lutfen ya bunlara bi care kilin.rezillikden basqa bi sey deyiller!
  • hyriye83 Karektersiz insanlar i
  • hyriye83 Karektersiz insanlar i
  • necla5722 aaa ortalık karıştı??
  • necla5722 aaa ortalık karıştı??
  • a.y.t.ii Umut tam bir terbiyesiz
  • a.y.t.ii Umut tam bir terbiyesiz
  • ozgurkaynak1538 Kiş kiş kiş
  • ozgurkaynak1538 Kiş kiş kiş
  • 34emrah655 Esra hanım
  • 34emrah655 Esra hanım
  • s.hadis.r arda hakli.umutdan nfrt edyorum
  • s.hadis.r arda hakli.umutdan nfrt edyorum
  • yalcinbrk93 umut denen kaypak saygısız budala daha dün pamuk canere katılıyorum diye seni gömerken zırlıyodun sen anca böyle oyunların adamısın böyle tükürdüğünü yalarsın arkadaşını mı çıkarmadı locadan başka adaylarla görüşürse olmaz dedin ŞİMDİ NE OLDU ACABA hangi türkiye arkanda senin önünü dön de yüzüne tükürelim
  • yalcinbrk93 umut denen kaypak saygısız budala daha dün pamuk canere katılıyorum diye seni gömerken zırlıyodun sen anca böyle oyunların adamısın böyle tükürdüğünü yalarsın arkadaşını mı çıkarmadı locadan başka adaylarla görüşürse olmaz dedin ŞİMDİ NE OLDU ACABA hangi türkiye arkanda senin önünü dön de yüzüne tükürelim
  • miray_aktas11 Ardayla ask yasadin pamukkkkkk elele gozgoze niye inkar ediyon umutta seni yine gotunün ustune oturtur sinsi herif
  • miray_aktas11 Ardayla ask yasadin pamukkkkkk elele gozgoze niye inkar ediyon umutta seni yine gotunün ustune oturtur sinsi herif
  • nargiz_kibarova Ne olduya kavga chikti
  • nargiz_kibarova Ne olduya kavga chikti
  • semiha_eryilmazz TİLKİ UMUT TAM TILKI KURNAZLIGI VAR SENDE
  • semiha_eryilmazz TİLKİ UMUT TAM TILKI KURNAZLIGI VAR SENDE
  • ozkangamze22 Bu Umut gerçekten çok terbiyesiz Esra Erol izleyeni olarak Umut u ekranda görmek istemiyoruz!
  • ozkangamze22 Bu Umut gerçekten çok terbiyesiz Esra Erol izleyeni olarak Umut u ekranda görmek istemiyoruz!
  • burceeem Boks eldiveni varmi
  • burceeem Boks eldiveni varmi
  • nuraycan35 Gerçekten bokunu çıkardınız…..esra erol buna müsade etmeeeee
  • bilalselimgiray Pamuk ne oldu ardanın annesine annecim temizlik yaparım börek yaparım yemek yaparım diyodun seninde ne olduğun belli seninde grurunun nerelerde olduğu belli.zaten belliydide resmileşti.
  • nuraycan35 Gerçekten bokunu çıkardınız…..esra erol buna müsade etmeeeee
  • cmerve003 Umuttttt hep oyuncusun oyuncuuuuuu
  • aynur1984 Igrencsinizzzzz
  • asyaacarofficial Hahahah dövüyorlar canlı yayında birbirlerini jsjsjsjjsjsjs
  • nurdantaskinyigit Ya barismislar ne ksrisiyorsun arda beu yoksa sendemi adiksin pamuga
  • nargiz_kibarova Gosterelseler yaaaa
  • ece_sultanoglu Valla kavga cikti haaa
  • onur.tuba.demir Birbirine girdiler yazik
  • rococoyasmine @sevgiram aynen
  • aynur1984 Umuttt
  • canank019 Umut ve ufuk tencere kapak
  • gulizaraziz786 Bir kısa süreli dizi daha ama çok kısa oyuncular dandik
  • islamozguraga bu kavga ne diy uleyin
  • pudraaskina Evet! Bütün Türkiye arkanda ama sana tekme atmak için bekliyor.
  • kahveci.halil Çıkın gidin programı mahvettiniz
  • melike294 Kimin eli kimin cebinde belli değil kullanıp kullanıp bı kağıt peçete gibi atıyorlar . Namus şeref kalmamış yazık şu güzelim ülkemizde böyle rezillikleri yayınlayıp geleceğe çok güzel ışık tuyuyorsunuz . Ne aile yapısı kalmış ne edep ne haya .yazikkk
  • ozcan_04bazid Kov şu artistleri canlı yanımda kavga ediyorlar
  • nurgul7528 Arda ya ne oluyor acaba ?
  • saidinminesi Yazılanları kaale alın ve şu terbiyesizleri gönderin
  • em3803653 İgrencler terbiyesizlik
  • eminesaygili582 Nasıl bi program bu Allah aşkına saçma sapan seyler sizi artık görmek ıstemıyorm!!!
  • mo_kurtulus Pisliksininis
  • aysel2071 Bunlar. Oyuncu anca oynarlar
  • emrebalkanzade Ayip yayinda bu kadar hadsizlesmemeleri gerekiyor onu bile beceremiyorlar
  • samuel_uresin Kimle kim kavga ediyordu ya ?.
  • mizginsiringul Defolsun bu umut ve pamuk saygisizzzzzzlar….
  • isilozguridil Sinsiler inş ayrilirsiniz
  • kivircik_marullxx Lann ardanin dedige bakin umuta laf etmeden pamugu seviyor hala cekemediginden laf yapiyor kimse size zorla izletmiyor izlemeyin krdesim
  • meselaayaz umut gitme zamanı geldi geçiyo
  • akasya.06 Utanmadan turkiye arkamda diyo umut egosu tavan
  • sevgi.kocbas Aferin sana arda kir ağzını
  • zerdagul44 Ya bu mehmet bahar umut pamuk program ramdan atın lütfen artık umut pisliği caner le kavga etmiş ti atın sorun çıkaran ları
  • 0_negatif Esra abla yazıklar olsun umut ve pamuğu orda tutuyorsun Türkiye’ye kötü örnek oluyorlar
  • wervveongun21 İgrencler pisler
  • aytenkizilkan72 Yeteeeeeeeeeeeeerr kavga edilmesin şu programda ya ??bu neya bunlar evlenmeye gelmemişler ekran karşısında geriliyoruzzz biraz gülelim biraz eğlenelim diyoruz nerdeee öfffffff ???
  • firuzaofficiall Herkez kendi hayatina baksin ne kadar kotusunuz ya kinli nefret dolu insan degisebilir !!!
  • zekiyeerdihan Yeter evlenin ama kimsenin evlenmeye niyeti yok programdanda bir şey anlaşılmıyor herkez konuşmalarına ve hareketlerine dikkat etsin
  • ulker_rb Sunlari kaldirin ya ne diye gösteriyorsunuz anlamiyorum bide yapdiklari cok dogruymus gibi konusuyorlar hem suclular hem güclü.. umut benim arkamda türkiye var dedi bence bi cogu yok artik!!!!
  • telli_bekir_ Daha dün arda nın annesine anneciğim diyordu ondan önce Mehmet’in manevi ailesinin evinde mehmet le kahvaltı yapıyorlardı belkim otelde beraber sabahladilar şimdi biz dürüst tüz diyorlar o.ç
  • pinozd Umutcum sakin lütfen pamuk sahip çık umuta @pamukpars
  • salihaserpek Yüzsüzlük had safhada, herkes kendine yakışanı yapar…
  • dilek_kskn Atin şunları lutfen ya görmek istemiyoruz sizi çok seviyoruz orda en gerçekçi ilişki caner ve berkedir gerisi hikaye ne kadar guzel yaşıyorlar aşklarını diğerleri ne bakin birde ya çok komikler
  • hasret_alatas Umut çok hos ya kavgası bile güzel ?
  • gulendam_gozde Umutla pamuğun yüzünden proğramı izlemek istemiyorum, iğrençler
  • gkhnylmzr Karaktersizler
  • melisagullu11 Pamugun amaci ne ya
  • omererbek_ Umut pamuk programdan kovulmalı Esra Erol ve ekibi umut pamuğa verdigi taviz yüzünden biz izlemek istemiyoruz
  • ozlemmmmm_dgn Oyuncu umut bi defol seni görmek istemiyoruz bu programdan kimse senin arkadanda değil saygisiz
  • sabanogl Pamuk Daha dün ardayla oturuyodun Umut a ne çabuk ağsık oldun terbiyesiz
  • ipekdidar1 Bir bayana oyle kimsin diye bagirmak cok ayip yaaaa olmaz ????
  • _duru_akca_ Umutu ve pamugu gormek istemiyoruz
  • melisagullu11 Arda icin agliyodu simdi umutcu olmuş
  • ravza_asel bu umut ice sasirdi istemiyokkkk umutu pamu istemiyok
  • sevgicolak2 Caner için ATV.yi açık tutuyorummm…
  • mustafatmayigit Yürü ardaa asil prim yapan kendileri ayni karede olmayi istemeyenler asklarini haykiriyor gidinde evcilik oynayin siz
  • cancegil Bu umuta neden prim veriyorsunuz terbiyesiz saygısız ukala.
  • gok4029 Aynen ardayla aşkkk yaşadı kız aynı trafik işikları gibi her yere dönüyoo
  • afitap.kargin Yuh yuh. yuh ?? bu kadarıda pes doğrusu
  • funda8776 Esra hanım programda olmayacaklar oluyor bence artık ilişkisi olan çiftleri bor süre programa konuk etmeyin bu görüntüler hoş değil saygılar.
  • mo_kurtulus Terbiyisler,kultursus ikisi
  • karamanars Umut defol git
  • _duru_akca_ Umut hep alay etti insanlarla. Pamuklada olmayacak.
  • tcnilgunkaraca Botoks lu pamuk sen orda ki adayların en numaracısı en sahtesisin kuşbeyninle insanları kandırdığını sanıyorsun ya anca sana buna inandığın için gülüyorum.hanım hanım görünmeye çalışma eşeğe altın semerde taksan eşek eşektir..aman dikkat bu arada o botoks ların patlamadın sağlam yerin olmadığından heryeri şişirtmiş
  • cerenberin Umut ve pamuk tencere kapak misali
  • dilek_yildiz64 İki gün sonra ayrılırlar
  • ravza_asel rutuk gorun atik sunlariii ya su umutu def edin artik
  • esen9524 Umutun saygısızlığı her zaman görüntüde ne kadar sürcek acaba ya pamuk benim kızım olsaydı asla damat olarak aileme sokmazdım
  • fatmadogan530 Görüşme kararı alanlar neden her akşam yayındalar mehmet bahar. Umut.pamuk caner berke mustafa. Demirbaşlar esraa yeterrrrr
  • gulbalkar Nefret ediyorum pamkdan ve umtdan gidin artkkkkk
  • cancegil Terbiyesizin tekisin umut.
  • dnscglr @nrglgunr28 kesinlikle % 100 haklısınız
  • karamanars Kötü orneksin @esraerolda_atv
  • meryem.zumra.klc Ee ne oldu yumruk yumruğa kavga mı ettiler şimdi
  • mo_kurtulus Allah bildi gibi yapsin
  • feryde @esraerolda_atv su pamuk ve umut ciksinlar programdan, ikiside irenc be terbiyesiz
  • ummuhanblg Umutu çok beğeniyordum fakat pamuğa karşı ilgisi varsa Gül şafağın gururuyla oynamamalıydı ve gamze hanımının görünüşünü destekliyorum
  • a.m.a.z_23 Bukadar olumsuz yorumlara ragmen bunlar yarinda cikarsa yaziklar olsun yani @cikartmayin bunlari gormek istemiyoruz @esraerolda_atv !!!!!!
  • eer_krn Umut ve pamuk programdan gitsin nefret ediyoruz onlardan şımarık oyuncular
  • sumeyyee_1 Arda kesinlikle hakli
  • mrs.candan Umut pamuk tam birbirini bulmussunuz terbıyesz ukala insanlar
  • rumeysa7430 umut ona buna adamlık dersi vereceğine önce sen almayı dene??
  • ozgunermustafa Terbiyesiz insanlar porograma zarar veriyor
  • fadime.aldanbas Arda gitmeliiiii
  • busraogedag Umut özür dilesin
  • aynurrrrrrr1 Umut sayqısızsın
  • mustafa5737 Sizleri çok seviyoruz İyiki barıştınız İyi ki birbirine geldiniz İyi ki Allah sizi ayırmasın
  • zeynepchoriyeva Esrahanim bu umut mida bulantirmaya başladi lutfen defolsun sizi seviuoruz esrahanim
  • beylany Umut ve pamukdan nefret ediyoruz defolun pislikler
  • nurhanbulu pamuk lütfen terket stüdyoyu
  • yalcinkatranci Defolsun terbiyesiz kişiliksizlik adam 3 sınıf flash tv ye döndü program
  • aysellkaya_ Dayakta yedi umut hahaaa biraz gururun varsa cıkmazsın birdaha ekrana
  • yusuffe50 @uzbecka94 ne inş olur sen umut un evleneceğine İnanıyor musun
  • ucr_edebiyat Pamuk ve umut gitsinnn
  • sevityivanova Simdide 2 gunde ayrildilar mi
  • tamerdemirkiran Arda kendine gel .umut?pamuk
  • papatya_kokuluxx İkinizde gidin
  • ebruu_ly Ne oldu acaba ?
  • minebekkin Umut hesabını hemen kapatmış yemedi içmedi kapattı dimi çakal:) çok adı karaktersiz
  • yusuffe50 Umut ve pamuğu istemiyoruz defolsunlar
  • gulsenarslan03 umuta burezillik azbile ķızlarla dalgageciyor oh olsun
  • nurhanbulu locanin prensesi gulsafak?
  • cnnclk123 Elbisesi cok guzel nerden acaba
  • makbule.es Ya geçmiş geçmişte kaldı neden ısıtıp ısıtıp birbirlerinin gözüne sokmaya çalışıyosunuz bırakın pamuk ve umutu biraz yaşaya bildikleri kadar gittiği kadar anın tadını çıkartsınlar
  • fikriyetavsan Eda hanimi memet yalancilikla sucladi canli yayin yaparim sizene diyor siz o programda olmasaniz kim siz napsin yeter esra hanim kovun bu dortluyu soyete guzelide kenar mahalle kizi gibi konusuyor artik
  • pelinsu_atess Pamuk ve umut defolsun
  • ulysses_decoration Hahahah Türkiye arkasındaymış çok güldürdü beni ?? kendini önemli biri zannetmiş siyaset ya ya da bilimle ilgili bir programda falan zannediyor herhalde ?? titrin nedir bir açıkla da bizde bilelim ??
  • ganialgi Umut ve pamuk defolun gidin embesiller. Tiyatrocular.
  • liqhtbloom Bunlar kadar İPNE bir insan görmedim Allah nasıl biliyosa öyle yapsın
  • yusuffe50 Umut evlenmek için gelmiyor ki ünlü olma peşinde 4 yıldır evlenmiyor karakter işte
  • rumusrabisebrarhira İkiside ?????
  • mahirr3459 Yaaa gidin az ötede oynayın…
  • gediklicanan PAMUK ?UMUT ?
  • uguryilmaz1412 Bunlari atin artik programdan yeter artik bu kadar kepazelik
  • oguzzmsr Burdan yazsaniz nolur sizi kim ciddiye aliyo yinede istediklerini yapiyorlar. Esra hanim ‘sindirlenmesini cok seviyorum’ dedi havaya soktu umutu. 2 haftadir yeter diye bagiriyorsunuz burda ama kimin umrunda. Izlemeyin bitsin .
  • dilnygn Mide bulandiriyosunuz ?
  • haticem.yild Umut ve pamuk artık mutlu mesut yaşayın biz sizi gelinlikli ve damatlıklı görmek istiyoruz?????????
  • _bay_mustafa_38 Daldan Dala daldan Dala??
  • sedavolkan_demir Pamuk da ardayi kullandı Umut pamuk sizi orda görmek istemiyoruz
  • hfzagbal Pamuğun elbisesiyle daha cok ilgiliyim:))
  • yunusilgar_42 Umut benim güzel kardeşim sen onların ayarına inme lütfen
  • murat.uzun.357 Yine mi bu gereksizler yaa
  • erdi5960 Dönme dolap gibisin aynı umut sık tir git programdan bende seni adam sanmistim
  • candan.adnan Iki kalaktersiz insan resimleri bu programa yakismiyorsumuz
  • h.huseyin4334 Arda şerefsiz dir
  • ebru_desaster İğrençsiniz oyuncular sahtekarlar Mustafa arda adam adam kaba saygısız umut pamuk
  • reyyani3439 Tüm Türkiye karşında Umut defol
  • yusuffe50 Ahlaksızlar
  • h.huseyin4334 Erdi by arda şerefsiz dir o
  • uzbecka94 Pamuk Umut
  • nesrinkesiktas Kim kimi Dovdu Kim Kime Yumruk Atti Yayini Niye Kestilerr Yahuuuu
  • belabedelova Pamuk ve umut
  • sedakoc7283 #umutpamuk
  • zayaaa90 gulsafak???
  • asglbnlc Sinsi ve dengesiz umut pamuguda sevdiğini sanmıyorum milletin duygularıyla oynuyor orda
  • kiana.habibi Pamok -omid cok otamaziniz .
  • neriman.bozkurt Orda basit biri iki yüzlü biri oyuncu olan biri varsa oda umut denilen denyo
  • gul_35__ Gidin artık…???
  • jali.milawka Umut haddini asti Esra hanim lutfen mudaile edin
  • ramazan__toprak Umut dikkat et kendine her zaman bu kadar şanslı olamazsın. Alırlar havanı kardeş
  • serapaslan.sa59 Umut gıcıgi gücü ardaya yetti canere kafa bile tutamadin kıskanç umut pamuk ile ikisi birbirini iyi bulmuş saflar ya
  • vildan02_atlhan Umut ve pamuk iliskinizi bakmayın başkaları ile ilgilenmeyin artk
  • 25_8_1981ayanka_ bu umut çox yalancı resmen oynuyur inanıyorum ben
  • boncuk.ylmz @neriman.bozkurt izleme ozaman
  • nese.ergun Giciklar..esra erol arkamda diye kendini bisey saniyosun umut bey

12 Yorumlar

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol ve Esra Erol’da ATV begendi

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol ne zaman cumartesi gününde TUĞCE DİKİCİ seyredin.

  • GÜLNAZ KÜTÜKDE BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol Esra Erol’da ATV izledi.

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol selam arkadaşlar sayfa harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol Selam herkese sayfanız gerçekten iyi, teraziye tıkladım

  • Esra Erol’da ATV BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol selam arkadaşlar paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol muhakkak izleyin.

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol Merhaba web siten cidden güzel, linkedinde paylaştım

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol Mrb siteniz inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  • BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol ve Esra Erol’da ATV begendi

  • NURAY MERAL BÜYÜK AŞKTA NELER OLUYOR? UMUT İLE PAMUK ESRA EROL’DA #esraerol Esra Erol’da ATV izledi.

Yorum bırak