Esra Erolda

Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu?

Esra Erol’da ATV (@esraerolda_atv) 17 Ocak 2017 Salı Bahar’ın talibi Emrah ne oldu?
Bahar’ın talibi Emrahın kararı ne oldu? Bahar’ın talibi Emrah ile ne yaşadı ne dedi ve neye karar verdiler?
Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? Neden olumsuz oldu?
Bahar’ın talibi Emrah Bey annesiyle beraber geldi… Şimdi Esra Erol’da… #esraerol
  • Beğenme sayısı: 240
  • Yorum sayısı: 46

BU PAYLAŞIMA YAPILAN YORUMLAR

  • hatice.190271 Yer elması kendini bisi sanıyor Şenol bunu tanımış :))))Caner diye çatlıyor ama taviz yok canerden
  • 33_chikofrommersiiin_33 bahar ev—leeeenn—meeeezzz!!???
  • hulya3406 Yaxık oğlum ya ne işin var orda..
  • sevdakoray_sevkor Olumsuz
  • gulciceksin88 Olümsüz
  • sevdakoray_sevkor Olmazlar
  • fh_0330 Beğenmez Bahar ,neyi beklıyorsa ?
  • mavikartal53 Bekleyiste .
  • dincyurut Olumsuz
  • esmaclskan Olumsuz dicek ama yakıştırdm ben geldiğiniz için teşekkürler ama.
  • esmaclskan ..
  • emin.krmn2538 Bahar olunsuz diyecek herzaman yapdigi gibi
  • namika2008 @esraerolda_atv hayır deyecek
  • dincyurut Bu yine burun kivirdi
  • bugela_s Hayır der kesin
  • sde3.6 Hep aynı nakarat
  • sevda.orucova66 Bahar hanım tam sen isteyen …??????
  • yakup_emirin_annesi Begenmez
  • mavimira_21 Olumsuzzz
  • dincyurut Bu ewlenmez hareketlere bakin
  • patchwork_gift Allahım bahara gelenler bi düşünüp gelse
  • ballinur2558 çaya çıksa bile hayır diyecek
  • gulciceksin88 5 dk sonra bakın anasına ayıp olmasın diye
  • suzey4066 Sesi cok guzel ?
  • mustafaersin61 Olumsuz ?
  • esmaclskan Buse olumsuz dicek
  • dilek_kskn Ben şok yani tanimakmi istiyorum dedi ama olesine bence hyr olucak cevabi
  • esraerol.tekyurek Olumsuz olur
  • yonca_ceyiz Ayn
  • _roman_rahimov_ Baharaa nefret etiyorum
  • kacamak_hayatlar Yaa Allahim anlamiyorumki ne akila geliyorlar kabul etmiyor.Su kizin sansida hic yok ya bi duzgun biri gelmedi.@esraerolda_atv
  • yonca_ceyiz Niye hep bilindik kisiler locada oturuyor diyer adaylar seyircilerin yaninda oturanlar neden hic görünmüyor birazda onlari cekselerde onlarada bi talip gelir bari ?
  • hndn7451 Tanimali
  • canow_ww Evde kalmaya mahkumsun sen kizim,bir ese bir cocuga hasret gideceksin
  • onbasic Bahar ın kıyafetini çok beğendim çok istiyorum bana göndersin lütfen
  • eliyeva_kemaleee Bahar Caner Mehmet Emine Raha Mustafa Merve Şenol ???????????????????????
  • mdnsrkn12 Bahar kabul et
  • eliyeva_kemaleee Ayyy Zelihayı unuttum Ayça Ahmet ??????????????
  • halilibrahimdora Yakışır
  • kan_kilic Emrah bey soyleme deymez
  • lord_of_hosts Sesin cok guzel cokkk
  • ahmet_cinni Gardasima yakisirrr helal sana
  • yemedeyanindayatt Ses şahane
  • sumeyekislak Adamin sesi muhtesem! Sahane bayildim!
  • fo5741376 Çok güzel sesi masallah
  • toshtukovazarina Abim bosuna gelmis maalesef bahar bayanmiyor ki
  • telli_bekir_ Evet deseydi adama yazık olacaktı
  • cigdmkuzucu Yaaaa çok tatlı biriymiş ama Bahar Hanımın evlenme niyeti yok ??
  • oguz.resul Ne istiyor bu bahar anlamadim sanki bulunmaz hint kumasi yani bu kadarda olmaz ya
  • azo_val Ses super
  • eisimn_esenyurt Üç yıl mı bu studyoda? ?? yazık
  • nzlozpolat Sesi çok güzel..Ada’mın
  • aykylga Bahar artok kaşarlasti locada evlende git bıktik
  • kaderim5555 Bahar gidermi hic talibiyle mehmet cikacak birazdan kacirirmi hiiic
  • sevinc_ozca Aynen ya evde su kaşarın yüzünden tv bakamıyorum evdekilerin tansiyonu çıkıyor bunu görende gitsin artık ya
  • cicizuhal27 Şimdi bu kız bu adama neden evet desin dengimi
  • manisl45 Bahar gitsin

11 Yorumlar

  • Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? ne zaman pazar gününde BURKAY PİNAR seyredin.

  • Esra Erol’da ATV Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? Selam siten harbiden mükemmel, teşekkürler

  • İzmir merkezden ben MİNE CENK. Slm web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 30-05-2017 02:58:09

  • Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? Merhaba paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  • Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? ne zaman pazartesi gününde DUYGU SAYIN seyredin.

  • Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? Esra Erolda Tokat merkezden ben SİNAN ÇOLAK. Selamlar paylaşım yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 05-10-2017 04:54:06 harika ötesi.

  • Bahar’ın talibi Emrah’a cevabı ne oldu? Esra Erolda Bayburt merkezden ben DORUKHAN SERT. Merhaba web siteniz valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-01-2018 22:55:21 harika ötesi.

Yorum bırak